Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie | Projekty sklepów

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie

Merchandising jako nowoczesna forma ekspozycji asortymentu i jej bezpośredni wpływ na sprzedaż

Można mieć wpływ na 2/3 zakupów Klienta poprzez stosowanie zasad merchandisingu i wywieranie technik sprzedaży (rozmieszczenie asortymentu, strefa wejścia, strefy zimne i gorące sklepu, zasada prawej ręki, materiały post, atmosfera sklepu, oświetlenie).

Złote zasady:

  1. Poziom oczu
  2. Poziom ręki
  3. Poziom podstawowy

Stosując nowoczesne formy sprzedaży i mając wpływ na zakupy klienta niezaplanowane i impulsowe, właściciel sklepu może uzyskać korzyść w postaci zwiększonego koszyka zakupowego co bezpośrednio przekłada się na zysk właściciela. Poniżej szczegółowo przedstawiamy zakres naszych prac, które mają na celu zwiększenie sprzedaży w Państwa sklepie.

Zakres prac, współpraca z Klientem:

    • Wizyta w sklepie u Klienta (wywiad z Klientem, analiza asortymentu pod kątem wydajności półki i nowości z uwzględnieniem preferencji Klientów, otoczenia, mocne i słabe strony konkurencji).

 

    • Inwentaryzacja asortymentowa: (analiza bieżącego asortymentu i dopasowanie go do nowego projekt).

 

    • Przygotowanie, szkic layoutu (ustawienie asortymentu wg grup towarowych, rozmieszczenie kategorii w sklepie) z uwzględnieniem możliwości ekspozycyjnych nowego projektu w celu uzyskania optymalnego efektu sprzedażowego, propozycja zmian, zgodnie z nowoczesnymi standardami merchandisingu: strefa wejścia, zasada prawej ręki, strefy gorące i zimne sklepu, kształtowanie przestrzeni sali sprzedażowej poprzez odpowiednie wyodrębnienie i zdefiniowanie grup towarowych, komplementarność oraz stosowanie sąsiedztwa grup towarowych.

 

    • W oparciu o przygotowany layout propozycja ustawienia półki z rozpisaniem ogólnym kategorii.

 

  • Uczestnictwo Specjalisty podczas zatowarowania sklepu jako Koordynatora Zespołu osób pracujących w sklepie:
      • przeszkolenie personelu z ogólnych zasad merchandisingu i ekspozycji towaru,

     

      • przygotowanie materiałów pomocniczych,

     

    • rozpisanie poszczególnych kategorii na półce.

 

Kontakt

+48 503 700 440
mail:
projektowanie-sklepow.pl facebook-square-social-logo projektowanie-sklepow.pl google-plus